pacsidina

Marketing szívvel

9 Facebook hirdetés, amivel 2018-ban tele lesz a hírfolyamod

2017. december 12. 23:11 - pacsidina

top_9_trend_1.pngLegutóbbi bejegyzésemben írtam a következő év legnagyobb Social media trendjeiről. Most mélyebbre ások, és a hirdetések jövőjét is megvizsgálom. A digitalagencynetwork.com 9 fontos trendet prognosztizál 2018-ra a Facebook hirdetésekben. Ezek mind olyan megoldások, amik már most fel-fel bukkannak a hírfolyamunkban, ám 2018-ra ugrásszerűen meg fog nőni a számuk. Ezért érdemes megvizsgálnod már most pár jól működő hirdetést.

1. Stop Motion

Biztos te is láttál már pár stop motion-ös videót a hírfolyamodban. Én főleg instán figyeltem fel a jelenségre, de 2018-ra a Facebookon is el fog terjedni. A gif-ek után most ez lesz a nagy dobás.

stopmotion-3_1.gif

2. Értékelések, Idézetek

Igen, tudjuk, hogy a vélemények jelentősége felértékelődött. A Forbes felmérése szerint ma már az emberek 88%-a megnézi az értékeléseket, mielőtt vásárolna. Nem meglepő, ha ezért az értékelések a Facebook hirdetésekben is erősebb szerepet kapnak. A fogyasztó véleménye egy nagyon erős és meggyőző érv, ezért csak támogatni tudom a használatát.

quotes-reviews_1.jpg

 3. Illusztrációk

A jóminőségű, nagyfelbontású képek mellett az illusztrációk kitűnnek a tömegből. Ez a trend épp olyan gyorsan terjed, mint a profi fényképek. Az illusztrációkon rögtön látszik, hogy reklámról van szó, azonban ez mégsem feltétlenül ellenérv. Színes, figyelemfelkeltő, ráadásul erős imázsépítő hatása van.

ad-design-trends-custom-illustration.jpg

4. Csomagolás

Magyarországon is egyre több olyan Facebook reklámot láthatunk, ahol a csomagolás kapja a főszerepet. A csomagolás a fizikai találkozás során az első benyomásért felel. Az első benyomás pedig rettentően fontos. Ráadásul maga a csomagolás is képes eladni a termékeket. Miért ne lehetne akkor a social mediaban is használni?

ad-design-trends-unboxing-product-packaging.jpg

5. Csalitermék

Nah, ez biztos mindenkinek ismerős lesz. Hazánkban lehet, hogy ezzel a nemzetközi trendek előtt járunk. Az ingyenesen letölthető tanulmányok, tananyagok szintén elszaporodnak nemzetközi szinten is. 2019-re a tartalom marketing egy 13 millárd dolláros üzlet lesz, így világ szinten nagyobb figyelmet kap. Számolj rá, hogy Magyarországon is egyre több helyen találkozhatsz majd ezzel a jelenséggel.

ad-design-trends-selling-content.jpg

6. Screenshot

A képernyőképek a software-es cégek egyik fegyverévé válhatnak. Lényegre törő tartalom, ami gyorsan és egyszerűen képes bemutatni magát a terméket. 

ad-design-trends-app-screenshots.jpg

7. Termékfotók a Carousel hirdetésekben

A Carousel hirdetéseknél eddig is nagyon kreatív megoldásokat láthattunk. A legújabb trendek azt mutatják, hogy a jövő évben a termékek mélyebb bemutatásán lesz a hangsúly. Egy képsorozatban sokkal több információ elhelyezhető, így részletesebben megismertethetjük a fogyasztókkal. Screenshotok, funkciók, és előnyök, amiket egyetlen hirdetésbe zsúfolhatunk.

ad-design-trends-product-images-carousels.jpg

 8. Adat vizualizáció, grafikonok

Magyar grafikonos hirdetéssel még nem találkoztam. De 2018-ban ez reméljük megváltozik. A grafikonok számszerűsítik a tényeket, amik meggyőzően alátámasztják az átadni kívánt üzeneteket.

ad-design-trends-data-visualizations-visual-cues.jpg

9. Flatlay design

A flatlay, vagyis a kiterített megoldások megragadják a figyelmet és ráfókuszálnak a termékedre. Ezt a megoldást láthattuk korábban, mikor táskák tartalmát mutogatták Face-en. Most ezt profibb szintre emelheted Facebook hirdetéseidben, a kevesebb több módszerrel. Itt látsz néhány mintát:flatlays-1.jpg

Forrás: https://digitalagencynetwork.com/9-facebook-ad-design-trends-youre-sure-see-2018/ 

Képek forrása: https://digitalagencynetwork.com/9-facebook-ad-design-trends-youre-sure-see-2018/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pacsidina.blog.hu/api/trackback/id/tr5413485881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása