pacsidina

Marketing szívvel

Egy tuti, bevált hirdetési stratégia

2018. január 25. 08:24 - pacsidina

Hogyan hirdess olcsón, de hatékonyan?

Pár hete kísérletezek egy hirdetési stratégiával több általam kezelt oldalon is. Nekem nagyon bejött, bár tény, hogy nem minden esetben alkalmazható. Most megosztom veletek a titkot.

Először is! Írj egy jó posztot, ami hat a közönsedre! Utána jöhet a hirdetés:)

A hirdetésre a következő formát javaslom:

1. Nap: Hirdesd meg a posztodat a saját rajongóid között 300 Ft-ért
2. Nap: Hirdesd meg a posztot a rajongód ismerősei között is 300 Ft-ért
3. Nap: Hirdesd meg a valós célcsoportodnak is, 500 Ft kerettel

Sokkal magasabb lesz az engagement, és kis létszámnál is jól működik. Azért arra figyelj, hogy ha a Te célcsoportod a 20-40 közötti fiatalok, akkor a csúszkát állítsd be ennek megfelelően. És egy két alap szűrést még bele tehetsz. Azokat a likeolókat pedig, akik még nem likeolták az oldalad csak a posztod, hívd meg egyesével rajongani�

Kiknél nem működik:

  • Gyorsan változó célcsoport, pl külföldi turisták
  • Aktualitás központú content, pl hírek/ egy-két napig tartó leárazások

Hogy is van ennek a pszichológiája?

A likeolóid a legelkötelezettebbek oldalad iránt, így ők szívesebben likeolják a tartalmaidat. Ha az ismerőseik látják, hogy barátaik elköteleződtek egy poszt iránt, ők is szívesebben fognak rányomni a tetszik gombra. Ezután pedig a tömeghatás érvényesül a valódi rajongóid körében. Látják, hogy a posztra már sokan reagáltak, így ők is lelkesebbek lesznek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pacsidina.blog.hu/api/trackback/id/tr6313601707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása